Aktualności - Z życia szkoły

TATRZAŃSKA PRZYGODA

W dniu 18 października klasa 7b wyruszyła na wycieczkę do Zakopanego. Pierwszym punktem naszej wędrówki był Tatrzański Park Edukacyjny, w którym mogliśmy dowiedzieć się wielu ciekawostek na temat zwierząt żyjących w Tatrzańskim PN i jego otulinie. Widzieliśmy min. sowy, jelenie, lisy, świstaki…

Ogromną frajdę sprawiła wszystkim możliwość nakarmienia niektórych mieszkańców parku specjalnie dla nich przygotowaną karmą.

Następnie wraz z przewodnikiem tatrzańskim, panem Władkiem, wyruszyliśmy na wędrówkę, której celem było przede wszystkim wejście na Sarnią Skałkę. Najpierw wędrowaliśmy jedną z piękniejszych w Tatrach Doliną Białego, podziwiając przepiękne jesienne krajobrazy. Po wejściu na Czerwoną Przełęcz i krótkim odpoczynku, zdobyliśmy Sarnią Skałkę, z której roztaczał się wspaniały widok na Zakopane i okoliczne szczyty. Pogoda dopisała, więc bez przeszkód i w całej krasie podziwialiśmy piękno otaczającego nas krajobrazu. W drodze powrotnej wędrowaliśmy jeszcze jedną tatrzańską kotliną – tym razem była to Dolina Strążyska. Pełni wrażeń i niezwykłych przeżyć wracaliśmy do domów

SKO 1 Obraz oszczędzanie SKO 2 Obraz oszczędzanie SKO 3 Obraz oszczędzanie SKO 4 Obraz oszczędzanie

Twoja Szkolna

Kasa oszczędności

Uczymy oszczędzania od najmłodszych lat. Zapraszamy po informacje o Szkolnej Kasie Oszczędności

Zdjęcie przedstawiające uczniów

Krótka hisoria

Naszej szkoły

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Orkana w Rabce–Zdroju jest najstarszą szkołą w Rabce. Jej początki sięgają 1835 roku, kiedy to funkcjonowała jako niewielka szkółkaparafialna.

Zapraszamy do poznania całej historii naszej szkoły