Aktualności - Z życia szkoły

V B we Wrocławiu

W dniach 12-13 maja klasa VB wyjechała na dwudniową wycieczkę do Wrocławia.

Pobyt rozpoczęliśmy „mocnym” akcentem – wizytą w HYDROPOLIS – muzeum wody, które robi ogromne wrażenie na każdym zwiedzającym. Potem przyszedł czas na zwiedzanie Ostrowa Tumskiego i wrocławskiej starówki. Największą atrakcją dla uczniów było poszukiwanie skrywających się tu i ówdzie krasnali. Niektórzy poczytywali sobie za punkt honoru znalezienie i sfotografowania jak największej ilości skrzatów :) Po przerwie na obiad czekały nas kolejne atrakcje – obejrzenie Panoramy Racławickiej (rozmiar i sposób prezentacji obrazu wywarł na wszystkich ogromne wrażenie!) oraz rejs po Odrze. Mieliśmy okazję poznać miasto z zupełnie innej perspektywy, a przy okazji świetnie się bawić.

Atrakcje drugiego dnia wycieczki związane były z … NATURĄ. Na początek zwiedziliśmy znakomitą ekspozycję Muzeum Przyrodniczego, po którym z pasją oprowadzał nas pan przewodnik. Potem spacerowaliśmy po ZOO, a w szczególności afrykarium, w którym mogliśmy na własnej skórze poczuć tropikalny klimat…

Na zakończenie naszego pobytu we Wrocławiu przyszedł czas na chwilę odpoczynku i wyciszenia w ogrodzie japońskim, który przywitał na feerią barw i zapachów!!! Pogoda dopisała, atrakcji było mnóstwo, dlatego wracaliśmy do domu zadowoleni, pełni niesamowitych wrażeń i przeżyć :)
M. Wawryków
SKO 1 Obraz oszczędzanie SKO 2 Obraz oszczędzanie SKO 3 Obraz oszczędzanie SKO 4 Obraz oszczędzanie

Twoja Szkolna

Kasa oszczędności

Uczymy oszczędzania od najmłodszych lat. Zapraszamy po informacje o Szkolnej Kasie Oszczędności

Zdjęcie przedstawiające uczniów

Krótka hisoria

Naszej szkoły

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Orkana w Rabce–Zdroju jest najstarszą szkołą w Rabce. Jej początki sięgają 1835 roku, kiedy to funkcjonowała jako niewielka szkółkaparafialna.

Zapraszamy do poznania całej historii naszej szkoły